رسانه های انگلیسی: باخت چلسی مقابل بازل شرم آور بود

 

http://u.goal.com/318700/318795_heroa.jpg

بعد از باخت عجیب چلسی مقابل بازل در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رسانه های بریتانیایی به بازتاب این خبر پرداخته و باخت چلسی را «تعجب آور» و «شرم آور» خوانده اند.

این بازی در ورزشگاه خانگی چلسی یعنی استمفورد بریج برگزار شد و با باخت 1-2 قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا در اولین بازی اش در گروه ایی رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود. خیلی از رسانه های بریتانیایی این نتیجه را دور از انتظار خواندند که سرمربی پرتغالی را به شوک برده است. این اولین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری چلسی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا  (بعد از بازگشت مجدد اوبه این تیم ) است که  با باخت همراه بود.

*تایمز: روزنامه تایمز در گزارش خود این سوال را مطرح کرده که آیا سومین باخت متوالی چلسی با ژوزه مورینیو ممکن است سرمربی پرتغالی این تیم را بابحران مواجه کند یا خیر؟ :« باشگاه سوئیسی شکست تعجب آوری را در بازگشت مورینیو با چلسی به اروپا رقم زد.» و در عین حال با اشاره به ابراز حسرت مورینیو نوشت:« مورینیو شاگردانش را به خاطر کمبود بلوغ و شخصیت فوتبالی سرزنش کرد»

*میرر: آنها نیز به اولین باخت خانگی چلسی در 30 بازی اخیرش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده اند

*گاردین: روزنامه گاردین نوشت:« نتیجه بازی 4شنبه شب هرگونه توقع از ژوزه مورینیو برای پیاده سازی جادویش در چلسی را از میان برد . هضم باخت مقابل بازل کار سختی برای سررربی پرتغالی خواهد بود. بعد از یک بازی مقابل بشیکتاش در اکتبر سال 2003 که زیرنظر کلودیو رانیری رقم خورده بود، چلسی هرگز در ورزشگاه خانگی اش در دور اول رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست نداده بود.» « این باخت نشان دهنده حساسیت و شکنندگی روحی تیم لندنی است.»

*تلگراف:« عملکرد چلسی، چشمک خوشآمد گویی به خانه به مورینیو نبود. مورینیو درانتظار چیزی بهتر از اینها بود ولی عملکرد شرم آوری را از تیمش شاهد بود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 ا 22:26 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.